4 februarie 2010

Filozofând în glumă!

  • Munca nu a omorât niciodată pe nimeni; dar de ce să rişti?
  • Alcoolul omoară încet-încet. Nu contează, te grăbeşti?
  • Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii - nu li se întâmplă prea des.
  • Dacă trebuie sa alegi între două rele - alege-o pe cea pe care nu ai mai încercat-o până atunci.
  • A avea conştiinţa curată înseamnă a avea memorie proastă.
  • Peştele care luptă împotriva curentului ... moare electrocutat.
  • Nu este important să câştigi! Este important să-l faci pe celălalt să piardă.
  • Nu sunt complet inutil! Cel puţin servesc de exemplu negativ pentru alţii.
  • A greşi este omeneşte. A da vina pe altul este şi mai omeneşte.
  • Cel mai important nu este „să ştii”! Mai important este să ai telefonul celui care ştie.
  • Eu nu sufăr de nebunie! Mă bucur de ea în fiecare minut.
  • Este bine să laşi băutura. Mai rău este să uiţi unde ai lăsat-o.
  • Banii nu fac fericirea, o cumpără gata făcută.
  • Inteligenţa mă urmăreşte, dar eu sunt mai rapid.
  • Fugi de tentaţii, dar încet, să te poată ajunge.
  • Există o lume mai bună, dar este foarte scumpă.
  • A studia înseamnă să te îndoieşti de inteligenţa colegului de birou.
  • Dacă o păsărică ţi-a şoptit ceva, atunci înseamnă că ai înnebunit pentru că păsărelele nu vorbesc.
  • Munca nu a omorât niciodată pe nimeni; dar de ce să rişti?
  • Alcoolul omoară încetîncet. Nu contează, te grăbeşti?
  • Există două cuvinte care îţi deschid multe uşi: „trage” şi „împinge”.
  • De ce să bei şi să conduci, când poţi să fumezi şi zbori?
  • Nu bea la volan! Te loveşti de ceva şi se varsă băutura.
  • Se spune că înotul face bine la siluetă... Spun cei care n-au văzut încă balena.
  • Orice bărbat are nevoie de o femeie, fiindcă sunt o grămadă de lucruri pentru care nu poţi să faci guvernul vinovat.
  •  Să cucereşti o femeie şi să nu povesteşti la prieteni, e ca şi cum ai trece Pacificul înot în secret.
  • Fiecare al cincilea om e chinez. Iar noi suntem cinci în familie, deci cineva e chinez. Poate tata sau mama, poate frate-meu mai mare Costel sau frate-meu mai mic Ho-Xiao-Pen. Eu cred că-i Costel.
  • M-am sculat cu stângul. Mi-am îmbrăcat camaşa, s-a rupt nasturele, am luat servieta, i s-a rupt toarta, deja mie frică să mă duc la budă...
  • Bunica mea a fost o femeie dură. Trei soţi a îngropat, cu toate că doi dintre ei doar moţăiau...
  • Nu-ţi cumpăra nimic ce are coadă sau toartă. Va trebui să lucrezi cu ele.
  • În momentele dificile ale vieţii trebuie să ridici capul, să scoţi pieptul în faţă şi să spui cu hotărâre: „Acuma chiar că-s terminat!”
  • Psihiatrii zic că una din patru persoane are o deficienţă mintală. Daca eşti cu încă trei amici şi nu ai observat nimic ciudat, atunci nu te gândi la chestia asta!
  • Dacă eşti în stare să zâmbeşti când ceva merge rău este pentru ai găsit un tâmpit pe care să arunci vina.
  • Ca să-ţi realizezi obiectivele trebuie să fii un visător... Aşa că nu mai pierde vremea, lasă totul baltă şi du-te să te culci.
  • Dacă încă n-ai găsit persoana ideală, distrează-te cu cea pe care o ai la îndemână!
  • Nevasta e persoana ce-i mereu lângă noi să ne ajute în rezolvarea marilor probleme pe care nu le-am fi avut dacă n-ar fi fost lângă noi.
  • Dacă într-o zi femeia pe care-o iubeşti ţi-e infidelă şi îţi trece prin cap să te arunci din balcon, adu-ţi aminte că ai doar coarne, nu şi aripi!
  • Sexul e ca jocul de cărţi; dacă n-ai o bună parteneră, mai bine ai avea o mână bună.
  • Femeile sunt ca traducerile: cele mai bune nu-s fidele şi cele fidele nu-s bune.
  • Dacă într-o zi simţi un gol mare în stomac... mănâncă, căci sigur ţi-e foame!

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu