20 octombrie 2009

Probleme la boot-area Windows XP

Am păţit-o şi eu zilele astea. După Windows update, am constatat că la boot-are nu-mi mai apar icon-urile pe desktop şi nici Taskbar-ul. Eram nevoit să Ctrl+Alt+Del, de unde să selectez Task Manager şi în tab-ul Applications să apăs butonul New Task... de unde să tastez „explorer” pentru a obţine un sistem funcţional cât de cât... Bineînţeles că nu era în regulă, mai ales că touchpad-ul nu funcţiona aşa cum eram obişnuit (nu puteam face scroll).
O căutare cu prietenul Google m-a condus la articolul How to configure Windows XP to start in a "clean boot" state. Respectând cele scrise acolo, mi-am readus notebook-ul la modul de funcţionare pe care îl ştiam. Poate de precizat că am folosit metoda 2 descrisă în articol: Manually starting XP with a clean boot.

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu