21 octombrie 2009

Marian Drăgulescu, învingătorul

Despre Marian Drăgulescu aflam în treacăt, la diversele ştiri sportive. Până la momentul în care scandalul conjugal a izbucnit pe ecranele televizoarelor. Şi atunci am fost convins de faptul că nu va mai obţine performanţe, ba chiar că nu va mai concura, având în vedere şi problemele de sănătate care erau pomenite la acel moment. Timpul a trecut şi surpriza de la Campionatele Mondiale de la Londra a fost totală.

Gimnastica românească a obţinut un rezultat foarte bun la Campionatele Mondiale de la Londra:
  • Marian Drăgulescu a cîştigat aurul la sol şi sărituri;
  • Marius Koczi a luat argintul la sol
  • debutanta Ana Porgras a reuşit să cucerească medalia de bronz la paralele.
Marian Drăgulescu:
Mă aşteptam să fiu prezent în două finale. Am avut note foarte mari, atât la sol, cât şi la sărituri. Teoretic erau şanse pentu două medalii, dar practic era mai greu, cum se întâmplă în majoritatea cazurilor. Mă bucur că am reuşit să fructific ambele şanse pe care le-am avut şi că a ieşit foarte bine.

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu