4 mai 2010

Un tenor român

Ştefan Pop, un tânăr student al Academiei de Muzică din Cluj, în vârstă de 23 de ani, a câştigat prestigiosul concurs „Operalia", înfiinţat şi condus de Placido Domingo.

Tenorul român Şte­fan Pop a câştigat duminică, pe scena Scalei din Milano, unul dintre cele mai importante concursuri eu­ropene pentru soliştii de operă, Operalia, într-o finală care a fost dirijată de marele tenor spaniol Placido Domingo.

Cu exact o săptămână mai devreme a câştigat şi marele premiu la cel mai important concurs de canto din Asia. „Am dormit două ore, sunt obosit după o lună de umblat prin lume şi sunt foarte fericit. Am prins vârful! Ce mai poţi să-ţi doreşti?!? După ce am câştigat concursul din Coreea, acum am luat vârful con­cursurilor chiar pe scena de la Scala. Operalia se organizează în fiecare an în altă ţară, iar eu am avut şansa să fiu şi pe scena de la Scala şi să câştig marele premiu!", ne-a declarat Ştefan Pop, al cărui vis dintotdeauna a fost să cânte pe scena milaneză.
Bravo!

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu