5 mai 2010

Călătorii extracorporale

...Una din experienţele cele mai interesante am trăit-o în ziua în care am devenit, în mod public, membru al atât de suspectului grup de aşa-zise mediumuri hipersensibile şi ciudate, numite, ceva mai eufemistic, parapsihologi, iar publicarea cărţii mi-a distrus pur şi simplu imaginea de „om cu frica lui Dumnezeu” şi „întreg la minte”.
Cu toate acestea, multe dintre rezultate au fost de-a dreptul neaşteptate, iar îngrijorarea multora neîntemeiată. De exemplu, faptul că am fost (şi încă sunt) foarte ancorat şi activ în lumea materială a afacerilor a avut drept rezultat tratarea cu maximă seriozitate a manuscrisului meu.
Şi un alt aspect: ar fi trebuit să am mai multă încredere în părerile oamenilor de afaceri. Convingerea mea era că afacerile şi industria respectă „ceva de valoare”, fără a acorda prea mare importanţă originii acelui „ceva”. Vorba aceea, „dacă funcţionează, foloseşte-l”. Cu toate acestea, mă interesa foarte mult părerea celor din consiliul de conducere al corporaţiei — al cărui preşedinte eram — în legătură cu cartea mea. Cine ar fi vrut ca toate afacerile acelea, care presupuneau investirea multor milioane de dolari, să cadă pe mâna unui om cu labilitate psihică şi comportamentală dovedită?
După publicarea cărţii, nici unul dintre membrii consiliului de administraţie nu a comentat în vreun fel respectivul eveniment editorial. Şi nici eu. În schimb, la o petrecere, soţia unuia dintre ei m-a rugat să-i dau un autograf pe „cartea mea”, pe care tocmai şi-o cumpărase. M-am supus, deşi cu o oarecare stîngăcie amestecată cu teamă. Dacă stau să mă gîndesc mai bine, nici n-ar fi trebuit să fiu surprins.

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu