27 mai 2010

Spălarea creierului

Din 2 mai 1936, până în 10 octombrie 1939, am fost membru cotizant al Partidului Comunist, acţionând sub numele meu adevărat de Kenneth Goff şi, uneori, sub pseudonimul de John Keats. în 1939, m-am prezentat din proprie iniţiativă în faţa Comitetului pentru Activităţi Antiamericane din Washington, D.C., comitet aflat pe atunci sub preşedinţia lui Martin Dies; mărturia mea poate fi găsită în volumul IX al Raportului înaintat de acest for, către Congres, în acelaşi an.

În timpul cât am fost membru al Partidului Comunist am urmat cursurile iniţiate de Partid în cadrul şcolii ce funcţiona în clădirea din strada E. Wells 113, Milwaukee, Wisconsin, înregistrată sub numele de Şcoala Muncitorească Eugene Debs. Aici am fost instruit în arta războiului sub toate aspectele sale; mă refer atât la războiul psihologic cât şi la cel fizic ce vizează distrugerea societăţii capitaliste şi a civilizaţiei creştine. O parte a studiilor noastre a fost dedicată analizei problemei Psihopoliticii. Aceasta este arta de a pune stăpânire pe minţile tuturor indivizilor dintr-o naţiune prin spălarea creierelor şi aplicarea distorsionată a ideii de însănătoşire mentală; este arta de a subjuga o întreagă naţiune regulilor dictate de Kremlin, punând stăpânire pe mintea oamenilor. Ni s-a adus argumentul că degradarea mentală a populaţiei este mai puţin inumană decât distrugerea ei în masă prin lansarea de bombe căci, pentru orice fiinţă ce trăieşte o singură dată, viaţa, oricum ar fi ea, este mai bună decât moartea. A fi învingător într-un război înseamnă a obţine controlul asupra poporului cucerit. Dacă un popor poate fi cucerit fără război, scopul războiului va fi atins iară distrugerile inerente unei asemenea confruntări.

În ultimii ani am observat cu groază cum creşte ponderea războiului psihopolitic exercitat asupra americanilor. Mai întâi a avut loc acţiunea de spălare a creierelor soldaţilor noştri din Coreea; apoi a urmat propaganda de „însănătoşire mentală” finanţată generos şi promovată de grupurile de presiune ale stângii, fapt ce a dus la adoptarea în multe state americane a unei serii de legi ce pot fi folosite de duşmanii Americii pentru a-i tortura şi întemniţa atât pe cei ce predică Evanghelia Mântuitorului nostru lisus Hristos cât şi pe cei care se opun ameninţării comunismului. Un exemplu grăitor este cazul Luciile Miller. în războiul psihopolitic, comuniştii au hotărât că „trebuie recrutat orice agent cu instincte ucigaşe şi transformat într-un instrument al urii înverşunate faţă de practicile religioase de însănătoşire mentală".

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu