22 iulie 2009

Firefox leneş?

Firefox - un browser extraordinar!

Din păcate, după o perioadă (destul de mare) de folosire, m-am trezit că încarcă paginile din ce în ce mai greu. Am concluzionat că aşa nu se mai poate şi după câteva căutări pe net, am găsit o recomandare pe care punând-o în aplicare lucrurile au revenit la normal. Adică Firefox browser este iar ce a fost (şi mai mult decât atât  :wink: ) deoarece între timp am mai adăugat/actualizat câteva extensii/add-ons-uri.

Pe scurt soluţia aplicată a reface viteza Firefox au fost următoarele:
  • În bara de adrese am tastat: „about:config”; am căutat (prin derulare jos) şi modificat următoarele elemente:
  • network.http.pipelining” pusă pe valoarea true (printr-un dublu click pe acest şir de caractere) - asta pentru că în mod normal, Firefox execută o singură cerere către o pagină web la un moment dat; activând pipelining, se vor permite mai multe cereri simultan, asta ducând la creşterea vitezei;
  •    
  • network.http.proxy.pipelining pusă deasemenea pe valoarea true
  •    
  • network.http.pipelining.maxrequests trebuie să aibă o valoare (ceva de genul 30 e în regulă, asta însemnând că browser-ul va face 30 cereri simultan)
  • În final, un click dreapta de mouse  şi din meniul contextual am selectat New ->Integer; am botezat noul element cu numele „nglayout.initialpaint.delay”şi i-am atribuit valoarea „0” (zero); această valoare reprezintă durata de aşteptare a browser-ului înainte de a procesa informaţiile pe care le primeşte.
Asta a fost tot. Firefox a redevenit browser-ul rapid pe care-l ştiam...

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu