10 martie 2011

Legiunea de onoare, Isărescu şi românii

„Dacă am înţeles bine, înalta distincţie este acordată nu doar pentru cariera mea în slujba ţării mele, ci şi Băncii Naţionale a României, a cărei politică monetară a făcut ca România să nu se confrunte cu o criză financiară. Vă rog să primiţi, domnule ambasador, recunoştinţa mea şi a echipei Băncii Centrale a României pentru aceste aprecieri"
Asta spunea Mugur Isărescu vinerea trecută când onor ambasadorul Franţei în România, Monsieur Henri Paul l-a decorat pe onorabilul nostru guvernator BNR (şi membru al Comisiei Trilaterale) cu Legiunea de Onoare.
Ce ne-a mai adus la cunăştinţă domnul Henri Paul? Păi aflăm că
„Mulţumită acestei politici inspirată, România nu a cunoscut criza financiară spre deosebire de alte ţări.”
Adicătelea, să înţelegem, România nu a cunoscut criza financiară!! Phii! Şi nouă ni se spune pe toate canalele că sacrificiile românilor se datorează taman blestematei de crize finaciare...
Ambasodorul Franţei mai spune ceva:
„Daţi-mi voie să salut politica urmată de BNR, care permite întreprinderilor noastre să aibă predictibilitatea şi vizibilitatea necesare.”
Ei, acum e-acum... Care-or fi întreprinderile care şi-au permis luxul predictibilităţii şi al vizibilităţii necesare? Asta nu mai aflăm...
Dar domnul Isărescu ce făcea? Păi domnia sa răspundea:
„Mă onorează decizia preşedintelui Republicii Franceze, domnul Nicolas Sarkozy, de a-mi acorda insigna de ofiţer al celui mai prestigios ordin al Franţei. V-aş fi recunoscător, domnule ambasador, dacă i-aţi transmite preşedintelui Franţei întreaga mea gratitudine.”
Măi, măi, măi... Da' de ce oare trebuie să se folosească de interpuşi pentru a-i mulţumi domnului Sarcozy, când vorba ceea, ar putea să-i mulţumească personal pe la întrâlnirile Comisiei Trilaterale şi nu doar...

Deci, fraţilor, să vă fie clar: România n-a cunoscut criza financiară! Românii însă, da...

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu