- Asociaţiei Naţionale a Organizatorilor de Conferinte şi Expoziţii (RCB) - Paul Mărăşoiu
- Patronatului Asociaţiei Naţionale a Agenţilor de Turism (ANAT) - Corina Martin
- Federaţiei Industriei Hoteliere (FIHR) - Mihai Râjniţă
- Organizaţiei Patronatului din Turismul Balnear (OPTBR) - Nicu Rădulescu
- Clubului Presei de Turism (CPTR) - Victor Rădulescu
- Departamentului de Turism al Primăriei Bucureşti - Florin Dragomir
- Federaţiei Asociaţiilor de Promovare a Turismului (FAPT) - Corina Martin
- Asociaţiei de Promovare a Turismului – Litoral - Corina Martin
- Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC) - Maria Stoian
In urma cu o saptamana, pe 27 Aprilie a.c., a fost postat in website-ul “YOUTUBE” un material intitulat mincinos si subversiv : “IMNUL TURISTIC AL ROMANIEI – THE END OF CHOICE”, parafrazand titlul unui cantec, nelansat inca la acea data, menit sa sustina promovarea turistica a Romaniei in anul 2009, melodie intitulata “THE LAND OF CHOICE”.Ce înţelegem de aici? Că „materialul mincinos şi subversiv” parafraza un cântec (mă rog, doar titlul lui :)) nelansat încă!! Ce ne mai spun semnatarii:
Trebuie subliniat ca aceasta, asa zisa “creatie” a celor de la HappyFish este un vadit act de defaimare a Romaniei, de subminare a intereselor nationale, de distorsionare rau intentionata a imaginii unei destinatii turistice, de instigare la proxenetism, prostitutie, pornografie, pedofilie, trafic de organe si alte nemernicii, pe care numai o minte bolnava le putea lua ca repere de profil si imagine ale propriei tari. Oricat de mult ar fi de condamnt lipsa de eficienta sau moralitate a administratiei sau politicienilor, o astfel de “creatie” de tipul celei in discutie, nu poate fi menita sa imbunatateasca situatia ci numai sa o agraveze, atacul fiind la adresa imaginii si intereselor tarii si natiunii, si nicidecum catre un politician, demnitar sau actiunile acestora.Adică dom'le nu e joacă! E chiar un „vădit act de defăimare” a României! Adică dacă iei în derâdere un demers penibil (şi vorbim aici de faptul că un imn oricât ar fi el de super nu-i va face pe turiştii străini să dea buzna pe mioriticele plaiuri fără infrastructură şi servicii de calitate) defăimezi ţara! Cu alte cuvinte, dai în mine, dai în tine, dai în fabrici şi uzine!
Faţă de acest „protest public”, nu se poate spune decât:
Mai răsfiraţi tovarăşi, mai răsfiraţi...
Mai răsfiraţi tovarăşi, mai răsfiraţi...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu