3 decembrie 2012

Glume... româneşti

Regina Elisabeta, Obama şi Băsescu mor şi ajung în iad.
După un timp, Elisabeta:
- Mi-e dor de Anglia! Vreau să sun acasă, să văd ce mai face lumea acolo.
Sună regina, vorbeste cam 5 minute şi apoi îl intreabă pe diavol:
- Cât îţi datorez pentru convorbirea asta?
- 5 milioane $.
Semnează regina cecul de 5 milioane şi se duce la cazanul ei...
După câteva momente, Obama ţipă:
- E rândul meu! Vreau să sun şi eu, să văd ce se întâmplă în Statele Unite, ce fac americanii!
Sună Obama, vorbeşte cam 10 minute, după care îl intreabă pe diavol:
- Ei, cât îţi datorez pentru convorbirea asta?
- 10 milioane $.
Obama, cu o privire tăioasă, semnează un cec de 10 milioane şi se duce la locul lui...
Văzând asta, Băsescu solicită şi el, pe un ton vehement:
- Vreau să sun în România, să văd ce fac românii, dacă au scăpat de corupţie? Vreau să vorbesc cu miniştrii, cu deputaţii, vreau să vorbesc cu toţi!
Sună Băsescu în România, stă la telefon vreo 2 ore, vorbeşte cu toate neamurile, cu toţi prietenii, cu toţi deputaţii şi miniştrii, întreabă dacă mai trăieşte Ponta, Antonescu...
După ce termină de vorbit, se pregăteşte să-i plăteasca diavolului:
- Scuze, am stat cam mult... Cât îţi datorez?
- Un dolar...
- Poftim?! Doar un amărât de dolar?!
- Păi, da... Că dacă suni dintr-un iad în altul, se consideră convorbire locală...

......................................................................................................................................

Într-o iarnă, în toiul nopţii, Ion este trezit din somn de bătăi puternice în geam.
- Alo, e cineva acasă?
Deschide Ion geamul, la care individul care bătea îl întreabă:
- Nu vă supăraţi, aveţi nevoie de lemne?
- N-am nevoie, domnule. Lasă-mă să dorm, că e 12 noaptea.
Peste 10 minute, iarăşi bătăi:
- Nu vă supăraţi, aveţi nevoie de lemne?
- N-am nevoie, domnule. Nu eşti sănătos la cap, să mă trezeşti pentru asta la miezul nopţii?
Peste încă 10 minute, alte bătăi:
- Nu vă supăraţi, aveţi nevoie de lemne?
- Domnule, dacă nu mă laşi în pace, chem poliţia.
În fine, individul pleacă. A doua zi dimineaţă, în adăpostul pentru lemne, Ion nu mai găseşte niciun lemn, în schimb găseşte un bilet: „Să nu zici că nu te-am întrebat...”

Postări asemănătoare pe categorii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu