28 iunie 2012

Vindecat: o poveste despre canabis

Postări asemănătoare pe categorii



12 comentarii:

  1. Imi e atat de mila de cei care devin dependenti de asa ceva...este adevarat ca de multe ori si o fac cu mana lor..dar este trist sa vezi pe cineva care isi distruge viata..mai ales ca in timp treci la altele..

    RăspundețiȘtergere
  2. inainte marijuana era un medicament legal pe care il cumparai din orice farmacie dar acum insa e interzis si de ce oare.pentru ca asa cum zice si in filmulet chiar ajuta la sanatate si trateaza canceru.si in loc sa traiasca oamenii mai bine mor din cauze naturale si boli

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte trist ca unele persoane nu stiu sa se opreasca la timp .. nu stiu sa faca diferenta intre ce e bine si ce nu e bine pt ei si pt organismul lor..Sau in loc sa infrunte probleme, prefera sa cada in diverse vicii..

    RăspundețiȘtergere
  4. Usor sa te apuci,greu sa te lasi..si partea cea mai urata e ca nici nu vezi nimic gresit in asta.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt o fire deschisa spre orice si consider k in viata merita s le incerci pe toate:) dar ideea e s stii cand si cum sa te opresti in asa fel incat s nu iti faci singur rau :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am tot auzit si eu tot felul de discutii despre asta

    RăspundețiȘtergere
  7. mai vazut prin documentare ca ajuta la vindecare dar nu am crezut la inceput insa am vazut si cazuri care chiar s-au tratat si consider ca ar trebui sa existe si la noi asemenea medicamente

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa povestioara. si ma bucur pt putinii care reusesc sa se salveze din acest viciu ..

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa sa legalizeze pentru bolnavi

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte tare.exista leac pentru cancer si totusi oamenii sunt lasati sa moara si mintiti cu privire la tratament.ce frumos

    RăspundețiȘtergere
  11. am citit si eu ca ar ajuta la vindecarea celor bolnavi dar nu as legaliza acest lucru,le-as acorda celor bolnavi dreptul si doar atat

    RăspundețiȘtergere